megtetszett?
Merüljük el a részletekben

Jó, hogy itt van!

Ha ezen az oldalon jár, akkor ez azt jelenti, hogy termékeink felkeltették érdeklődését. Reméljük, hogy elnyerjük bizalmát, és segíthetünk Önnek megtalálni az álmai bútorait. Ügyfeleink elégedettsége elsődleges számunkra, és azon dolgozunk, hogy a vásárlás folyamata minnél gördülékenyebb legyen.

Ha kérdése vagy kérése van, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. Várjuk az Ön észrevételeit és igényeit, és szívesen segítünk a döntéshozatal folyamatában.

Országos szállítás

Az ország egész területére szállítunk.

Telefon ikon

Hívjon minket

Kérdései vannak? Telefonon vagy e-mail-ben szívesen segítünk!

Kedvező fizetés megrendeléskor

Nem kell utalnia a teljes összeget. A megrendeléshez csak 50% előleget kérünk. A fennmaradó részt elegendő szállításkor fizetni.

MEGRENDELÉS

A megrendelés menete:

1.A termék, vagy termékek kiválasztása után, tegye kosárba és kísérje végig a vásárlás folyamatát. A megrendelését e-mail-ben, illetve telefonon is leadhatja:

Az egyedileg leadott rendelés esetében az alábbi adatokra van szükségünk:

A. Kapcsolattartó adatok:

  • Név
  • Szállítási cím
  • Kapcsolattartó telefonszám

B. A termékek adatai:

  • A termék típusa
  • Választott szín
  • Választott méret (ágykeretek esetén)

C. A szállítás adatai:

  • az alap szállítási költségen felül kér-e plusz szolgáltatást
    (plusz rakodószemélyzet, ágykeret esetén összeszerelés)

2. A megrendelés beérkezése után válasz e-mail-ben küldünk egy visszaigazolást a várható szállítási határidővel, és a fizetési kondíciókkal.
3. A gyártás megkezdéséhez 50% előleget kérünk, amihez a szükséges adatokat (cégnév, bankszámlaszám) az összesítőben küldünk. Az átutalt összegről az utalás beérkezésének napján számlát küldünk.
4. A fennmaradó összeget csak a szállítás napján kell fizetni a sofőrnek.
5. Az elkészült termék szállítása előtt telefonon értesítjük a szállítás napjáról.

VISSZAIGAZOLÁS

Díjbekérő

Megrendelésről megerősítést küldünk e-mailben amelyben az alábbi részletek szerepelnek:

  • rendelt termék(ek) megnevezése
  • paraméterei: pl: szín/ alapanyag/méretek mennyisége
  • a termékek vételára
  • a termékek szállítási költsége (amennyiben kiszállítás lett igénybevéve)
  • egyéb költségek, amelyek külön megrendelésre kerültek, pl.: helyszíni összeszerelés, stb.
  • összesen fizetendő végösszeg
  • megrendelő adatai
  • szállítási cím (vagy személyes átvétel esetén az átvétel helyszínét)
  • számlázási cím
  • fizetési mód

 

FIZETÉS

Egyes termékek megrendelése esetén előleg befizetése után érvényesítjük megrendelést. Az előleget banki átutalással, személyesen, vagy rózsaszín csekken is fizetheti. Az előleg összege általában a vételár 50%-a. A fennmaradó összeget csak átvételkor
kell készpénzben fizetni a helyszínen.

Az előlegről az összeg beérkezésének napján előlegszámlát állítunk ki, amit e-mail-ben küldünk el. A fennmaradó részről szállításkor a megrendelt termékekkel együtt a szállító adja majd a végszámlát.

MEGRENDELÉS ÁTVÉTELE

Megrendelése kérhető kiszállítással és személyes átvétellel is. Ha nem kér kiszállítást, akkor a termékek az alábbi címen vehetőek át:

AG Home Kft. – 6500 Baja, Szegedi út 86. Nyitvatartás: Hétfőtől – Péntekig: 9:00 – 17:00, Szombaton: 9:00 – 12:00, telefonos egyeztetés esetén más időpontban is megoldható az átvétel.

SZÁLLÍTÁS

Amint megrendelés szállításra kész állapotba kerül, e-mailben, vagy telefonon értesítést küldünk, hogy hamarosan várható a megrendelt termékek érkezésére. Az értesítő e-mail-ben, vagy telefonon várható. Ekkor egyeztetjük a várható szállítási időpontot.
A szállítási időnk többnyire 3-6 hét. A szállítási díj alacsonyan tartása miatt túrajáratban szállítunk.

Termékeink többsége összeszerelve érkezik, kivételt képeznek ez alól az ágyak és néhány termékcsalád elemei  amit össze kell szerelni használat előtt.

 

Szállítási költség:
A szállítás költsége Magyarország meghatározott részein* 10.000 Ft.- termékenként. Több termék együttes rendelése esetén maximum 20.000 Ft.- Az árajánlat készítésekor mindig előre közöljük a várható szállítási költséget ( *A meghatározott részek: Budapest és környéke, Baja és 50 km-es körzete, Baja – Budapest útvonal) Természetesen
a meghatározott részektől eltérő településekre is szállítunk, akár külföldre is. Szállítási díj a rendelés mennyiségének függvényében lehet akár 0 Ft.- is

Szállítási csomagok:
A kiszállítás utcacímre való eljuttatást jelent, nem tartalmazza a bútornak a Vevő lakásába való bevitelét. Ennek igénybevétele egyedi ajánlatkérésre lehetséges. A szállító egyedül megy, kérjük, gondoskodjon segítségről!

Természetesen felár ellenében tudunk biztosítani plusz rakodó személyzetet is. Emeletre való szállítás esetén felárat kell fizetni a szállítónak, “Gold” szállítási csomag esetén is! Lapraszerelt, vagy szétszerelt állapotban szállított termékek esetében az összeszerelést szállításkor külön díj ellenében tudjuk biztosítani. Ezt az igényt a megrendeléskor szükséges jelezni.

Szállítási Határidő:
A szállítási határidő tájékoztató jellegű, így előfordulhatnak eltérések a visszaigazoláshoz képest. Előleghez kötött megrendelés esetén a szállítási határidőt az előleg beérkezésétől számítjuk! A beérkezett előlegről e-mailben visszaigazolást küldünk. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg az utalást követő 1 munkanapon belül, kérjük jelezze! Csekkes fizetés esetén az átfutási idő 1 hét is lehet a postai ügyintézés miatt. A termékek várható határideje általában 3-6 hét.

Ez tájékoztató jellegű, körülbelüli információ. A határidőket igyekeztünk a lehető legelőrelátóbban megtervezni, azonban ezek változhatnak, de körülbelül ezzel kell számolni. Sajnos bármikor előfordulhat késés a partnereink, adminisztrációs, vagy akár technikai okok miatt, amikért sajnos nem tudunk előre felelősséget vállalni, de mindent megteszünk, hogy elkerüljük.

GARANCIA, ÉS A MEGRENDELÉS LEMONDÁSA

A Szolgáltató oldalán található termékek gyártása megrendelés alapján készülnek. A Weboldalon található termékek kerülnek legyártásra a kért specifikációk és méretek alapján.  Az esetleges raktárkészleten lévő termékeket külön megjelöljük a weboldalon, a külön jelölés nélküli termékek megrendelés alapján készülnek.

A hivatkozott rendelet szerint a jótállás időtartama:

  1. a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  2. b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  3. c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A garanciális igényt a számlával, vagy annak másolatával lehet érvényesíteni. Kérjük, őrizze meg a számlát, vagy a másolatát, hogy azonnal segíthessünk, ha szükség van rá! A megrendelés az előleg utalása előtt megkezdése előtt bármikor kötelezettség nélkül lemondható, ebben az esetben, kérjük ezt írásban tegyék meg!

Fontos tudnivalók a garancia érvényesítéséhez nem vonatkozik a garancia: ha a hiba káresemény következménye, ha a terméken a vevő vagy idegen személy átalakítást, javítást végzett, a szín és erezet eltéréséből adódó reklamációt csak abban az esetben tudjuk elfogadni, ha az a fa anyaghibája vagy festési hiba következménye. Nem tekintjük a fa rajzolati és egészséges színbeli (egyenes és fodros szálú,bélsugaras stb. ) eltérését garanciális problémának!!!!!

Felhívjuk a figyelmét, hogy a természetes fa anatómiai felépítése miatt egy ajtón belül is lehetnek színeltérések, különösen a függőleges és a vízszintes alkatrészek találkozása esetén, mivel a pácolás ellenére a fényvisszaverődés más és más lehet. Ez nem kivédhető jelenség, mert a fa nem műanyag, felépítése nem homogén. Az ebből adódó jótállási igényeket nem tekintjük garanciális problémának. Tűgöcs (csomó) megengedett értékei: 0,2m2-en maximum 3 darab. Csak ezt meghaladó göcsök esetén fogadunk el garanciális igényt. Ha nem a gyártó szereli a bútort, valamint nem szakszerűen végzik a beállításokat, az ebből keletkező problémákat nem tekintjük garanciális hibának! Rendellenes használat miatti károsodásra / kezelési – használati útmutatóban előírtaktól eltérő használat, pl: szakszerűtlen tisztítás, rongálás, stb./ Az általunk készített tömörfa frontok esetén 3-5mm rés van a filung és a keret között, ami tökéletes mozgást biztosít a fa számára, de csak 6-10%-os fa front nedvességtartalom mellett, ami a lakóhelységekben (szobaszáraz állapot = 40-58%) elfogadható.

Magasabb nedvességtartalom esetén a bútorok-frontok a dagadás következtében tönkremennek. Magasabb nedvességtartalmat érhet el a bútor-front például egy használaton kívüli nem szellőztetett lakásban, vagy új építésű-felújított lakásban, stb., ebben az esetben a bútorok-frontok nedvességtartalma elérheti a 15-20%-ot. Az ebből adódó problémákat és hibákat nem tekintjük garanciális problémának! A fa természetes anyag, ezért a belőle készült bútor mindig is egyedi lesz.

Az erezet és a bütykök a fa természetes velejárói, ezért nincs két tökéletesen egyforma, fából készült bútor. A fa állandóan változik, ezért a belőle készült bútorok színe és szerkezete is módosul az egész élettartamuk alatt. Az első hónapokban hagyja lefedetlenül bútorát annak érdekében, hogy elkerülje a vázák vagy hasonló tárgyak által okozott foltokat. Minél több napfény éri a bútort, ez a folyamat annál gyorsabban halad előre. Ezt a folyamatot úgy lassíthatja le, hogy óvja bútorát a napfénytől és a páratartalom változásaitól.

Vizet csak kis mennyiségben szabad használni és azonnal le kell törölni, ha kiborult. Használjon teljesen kicsavart anyagot a törléshez . A fabútorokat nem szabad ingadozó páratartalmú szobákban tartani, mivel a fa alkalmazkodik a körülményekhez és ez tönkre is teheti a bútort.

Kerülje a fűtetlen padláson, alagsorban vagy melléképületekben való tárolást! Védje a bútort a radiátorokból vagy más helyről származó közvetlen, magas hőtől! Beltéri lakásbútorát soha ne használja a kertben vagy a teraszon!

Jótállási kötelezettségünk minden olyan hibára kiterjed, amelynek oka nem a vásárlás után következett be, kivéve azt a hibát, amelyet a vásárló már az eladáskor ismert, és amelyre árengedményt kapott, illetve amely miatt a termék osztályos árunak minősült.

A jótállási idő javítás során cserélt alkatrészekre a jótállási idő meghosszabbodik a hiba közlésétől kezdve azzal az idővel, amely alatt a terméket vásárlónk rendeltetésszerűen nem használhatta. A jótállásról  részletesebben az általános szerződési feltételekben olvashat: Általános Szerződési Feltételek

KAPCSOLAT

Bármilyen kérdés, vagy észrevétel van szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, jelezze valamelyik elérhetőségünkön: Kapcsolat.

Köszönjük.